Кошик
784 відгуків

Вітаю, залишайте замовлення на сайті в робочий час менеджер Вам перетелефонує та проконсольтує. Графік роботи з Пн-Пт з 9:00 - 18:00 Сб 10:00 - 14:00 Нд - Вихідний)

+380 (68) 857-51-24
+380 (95) 622-81-40
Інтернет-магазин "Маркет Вдома"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення і обміну Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства. Дата повернення і обміну Повернення і обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару споживачем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів до належної якості Товар в Належна якість можна повернути, якщо він: не використовувався; без механічних пошкоджень, збережений товарний вигляд та упаковки; повністю укомплектований; 1. Упакуйте товар Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути потрібно весь комплект. Переконайтеся, що нічого не втрачено і ви повертаєте товар в тій комплектації, в якій його отримали. Чек відправляти не обов'язково. 2) Як вислати товар кур’єрською службою? Будь ласка, зв’ яжіться з менеджером для підтвердження повернення. Відправте нам товар "Нова пошта" Після повернення товару кур’єрською службою, оформіть відсилання по реквізитам: через відділення « Нової Пошта» необхідно назвати номер телефону отримувача: +380-95-622-81-40, Ваданюк Павло Володимирович, Нова пошта м. Чернівці, Чернівецька область, відділення №12 Услуги « Зворотня доставка» і « Накладені платежі» необхідно скасувати. 3. Як мені повернуть гроші за товар? Гроші повертаємо протягом 2-5 днів з моменту отримання посилки. Спосіб повернення — переклад на банківську карту клієнта, який ви надасте в заяві для повернення.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner